Site Information

Loading... Please wait...
  • Collector's Sterling Silver Toggle Bracelet with Silver Barber Dime - Actual Authentic Collectable - Photo Museum Store

$152.95 $134.85
(You save $18.10)
SKU:
MBA006757
Quantity:

Product Description

From our Museum Mint Collection: A piece of Americas past partnered with the stylish quality craftsmanship of today. Now, weve transformed this legendary Barber Silver Dime (1892-1916) minted of .900 Solid Fine Silver into a classically designed piece of fine jewelry. Completely crafted of .999 Fine Silver, this is a bracelet that will be treasured for a lifetime. The bracelet is 7 .

1 3/4" x 3/4" x 1/16 on 7" chain : Actual and Authentic Collectible

Find Similar Products by Category

Click the button below to add the Collector's Sterling Silver Toggle Bracelet with Silver Barber Dime - Actual Authentic Collectibles to your wish list.